Offical blog of Executive Group

Weekend Media Festival 2014 – SoMo Borac nagrade za Executive Group

Na regionalnom Weekend Media Festivalu održanom u Rovinju, drugu godinu za redom osvojila smo nagradu „SoMo Face“ koja je dodeljena za najbolju Facebook stranicu „Ljubitelji kafe” brenda Doncafé (Strauss Adriatic), kao i nagradu SoMo Borac „Community Manager godine” za vođenje komunikacije na društvenim medijima za brend Coca-Cola (The Coca Cola Company).

Skupa

 „Za nas ove nagrade predstavljaju snažan podstrek za dalji razvoj znanja, kreativnosti i tehnoloških rešenja. Kao najveća agencija za digitalne komunikacije u regionu, naš  tim od preko 30 stručnjaka  osmišljava i realizuje komunikaciju sa milionima internet korisnika svakoga dana. Naši klijenti, vlasnici brendova, prepoznali su prednosti strateškog i našeg one-stop-shop pristupa digitalnim komunikacijama u okviru kog pod jednim krovom razvijamo strategiju, kreativu, kao i proizvodnju svih softverskih rešenja od igrica, aplikacija, vebsajtova i drugih platformi. U narednom periodu, pored daljeg razvoja digitala kao podrške brend i marketinškim komunikacijama, stavićemo poseban akcenat na rešenja koja će omogućiti što bolju i efikasniju digitalizaciju poslovanja naših klijenata, njihovih proizvoda i usluga“, izjavio je Darko Matijašević, generalni direktor agencije Executive Group.

U kategoriji SoMo Face sa najvećom konkurencijom, agencija Executive Group je po drugi put za redom osvojila nagradu  za Facebook stranicu „Ljubitelji kafe brenda Doncafé.  Stranica je okupila više od 300.000 ljubitelja kafe, a na Weekend Media Festivalu predstavljeni su rezultati komunikacije u prethodnih godinu dana, kao i doprinos pozicioniranju brenda Doncafé na domaćem tržištu. Pored toga, u kategoriji SoMust Have, koja se dodeljuje za najbolje komunikacije na ostalim društvenim mrežama, Executive Group je takođe ušao u finale sa Twitter nalogom „Ljubitelji kafe” brenda Doncafé.

R

Za komjuniti menadžera (Community Manager) godine proglašen je Andrej Gamser za komunikaciju na društvenim mrežama Facebook, Twiter i Instagram. Nagrada je dodeljena za doprinos popularizaciji brenda Coca-Cola, a interakcija sa potrošačima karakteristična za društvene medije, podignuta je na viši nivo sa likom Marka Savića, koji je bio „kanal“ za komunikaciju sa potrošačima i ciljnim grupama.

G

Weekend Media Festival sedmu godinu za redom okuplja profesionalce iz oblasti odnosa sa javnošću, medija i marketinga iz regiona, ali i Evrope. SoMo Borac nagrade se dodeljuju za najuspešnije komunikacione projekte na društvenim mrežama i mobilnim aplikacijama. Ove godine je pristiglo 135 prijava iz celog regiona, koje je ocenjivalo 18 članova stručnog žirija, dok su osnovni kriterijumi za odabir najboljih  bili postavljena strategija, postignuti rezultati kao i način prezentovanja.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+

Comments are closed.